W dzisiejszych czasach walki o Klienta stawiamy na zapewnienie Mu najwyższej jakości usług. Zależy nam aby Klient – Ubezpieczony, Broker, Ubezpieczyciel zadowoleni byli z jakości świadczonego serwisu szkodowego. Aby likwidacja szkód była procesem, w którym strony traktowane są po partnersku, świadome zawartej umowy i wynikających z tego skutków, procesu w którym wiedza, dialog jest stałym elementem uwiarygadniającym dobrą wolę wszystkich stron. Chcemy aby Klient wiedział, że może liczyć na wsparcie doświadczonych, merytorycznych likwidatorów kompleksowo obsługujących polisy neutralnie i ze zrozumieniem patrzących na szkodę.
Pozostałe aktualności
14 lutego 2018
BUSINESS INTERRUPTION EVENT – ZAPROSZENIE
Szanowni Państwo, Ubezpieczenie BI funkcjonuje w Polsce od wielu lat i jesteśmy dumni z tego, że przez ten czas możemy brać czynny udział w jego rozwoju. Wciąż rosnąca świadomość potrzeby transferu tego rodzaju ryzyka stanowi ogromny potencjał, a tym samym nadal jest poważnym wyzwaniem dla uczestników polskiego rynku ubezpieczeniowego. Stawiając czoła tym wyzwaniom Eksperci NEMU … Czytaj dalej BUSINESS INTERRUPTION EVENT – ZAPROSZENIE